Sunday, April 10, 2011

Recording a video: failure!!


ENGLISH:
Well, I started a sketch this morning as a warm up before starting with work and I thought about recording a video for my YouTube account. All was going well and I thought I would be able to share the video, but it seems that I close CamStudio before it was done with the video encoding. The result: I have a nice sketch to show but also a lot of frustation for not having the video. At least I know now that I have to wait a little longer if I want to share some videos, LOL.


 ESPAÑOL:
Bueno, me he puesto esta mañana a hacer un boceto de calentamiento antes de empezar con el trabajo y he pensado que podía grabar un vídeo y subirlo a mi cuenta de YouTube. Todo iba muy bien y estaba convencido de que podría compartir el vídeo, pero parece ser que he cerrado el CamStudio antes de que terminara de codificar el vide. El resultado: tengo un boceto majo para mostrar pero también estoy muy frustrado por no tener el vídeo. Por lo menos aora sé que tengo que esperar un poco más si quiero subir algunos vídeos, jajaja.

Sketch done with:
Gimp + Gimp Paint Studio 1.5
Wacom Bamboo Fun

No comments:

Post a Comment