Sunday, September 11, 2011

Superboy + video



ENGLISH:
Superboy from DC Comics. In fact, this design is now old, now that they're relaunching all their Universe, but I liked him this way.
I started this one as a warmup, but I liked it and continued working on it. It took me about 5 hours to get there. It could look more polilshed with a couple hours more but I spent too much in it when I wasn't supposed to do so. Anyways, I like it. 
You can see a video of all the proccess (the hole 5 hours compressed to 15 minutes) at the end of the post.

Done with Gimp + GPS (Gimp Paint Studio)
Recorded with Camstudio and edited with VirtualDub

ESPAÑOL:
Superboy de DC Comics. De hecho, este diseño ya es viejo, ahora que están relanzando todo el Universo DC y actualizando todos los diseños. Pero bueno, a mí me gustaba así.
Empezado como un boceto para calentar, pero me ha dado por seguir trabajando en él. Me ha llevado alrededor de 5 horas llegar hasta este punto. Con un par de horas más podría verse más refinado, pero ya le he dedicado más tiempo del que debería. De todas formas, me gusta.
Al final de esta entrada se puede ver el vídeo completo de todo el proceso (las 5 horas comprimidas en 15 minutos).

Gimp + GPS
Camstudio + VirtualDub



1 comment: